Parlak bir cilt için ne yapmalı cildinizi kesinlikle nemlendirin!

Sıhhatsiz beslenme, cilt bakımına itina göstermemek ve makyaj materyalleri nedeniyle cildimiz canlılığını ve parlaklığını kaybedebiliyor. Parlak bir cilde sahip olmak için kıymetli eserlere para vermenize gerek yok. İşte cilt sıhhatinizi müdafaanız için yapabileceğiniz 5 kolay yöntem!

Cilt maskeleri

Yüz maskesi yardımı ile anında sonuç almayı ve biraz da olsa rahatlamayı kim istemez ki? Aydınlatıcı yüz maskeleri; cildin pak, kadifemsi ve tekrar dengelenmesini sağlamak için kömür ve saf killer ile formüle edilmiştir. Arındırılmış, eşit ve parlak bir cilt ortaya çıkarmak için donuk, yorgun cildinize haftada 2 sefer maske uygulamaya itina gösterin. Maskelerin içeriği konusunda cildinizin gereksinimlerine kulak verin.

C vitamini serumu

Nemlendirici kullanmanın cilt için kıymetini artık herkes biliyor. Cildi aydınlatan yüz serumlarına ne dersiniz? Yüz serumları, cildinizde büyük farklar yaratabilir. C vitamini serumu, kırışıklıkların görünümünü azaltırken cildinizin parlaklığını artırmaya yardımcı olur.

Cildinizi kesinlikle nemlendirin

İster beğenin ister beğenmeyin, donuk cilde ekseriyetle kuru bir cilt neden olur.  Sıcaklıklar değiştikçe; cildinizi düzgün bir biçimde nemlendirmeniz kıymetlidir. Yukarıda belirtildiği üzere glikolik asit içeren nemlendiriciler kullanabilir yahut cildinize uygun bir nemlendiriciyi kendiniz seçebilirsiniz.

Peeling

Vakitle, cildinizde meyyit deriler ve kir birikir. Ciltte biriken bu meyyit hücreler, cildinizin donuk görünmesine neden olabilir. Cildinize bir parlaklık dayanağı vermek için sistemli olarak peeling yaptığınızdan emin olun. Peelingi sıklıkla uygulamanız gerektiği cilt tipinize bağlıdır, lakin genel bir kural olarak haftada 2 sefer peeling yapmak kafidir.

Glikolik asit

İster cilt aydınlatıcı bir kremin, ister bir yüz temizleyicinin içinde olsun, glikolik asit, cildin daha parlak görünmesini sağlar. Rutininize ekleyeceğiniz glikolik asit içeren cilt bakım eserleri, cildinizi aydınlatacak.